Biljettservice

Det finns flera sätt att köpa biljetter hos oss. Du kan antingen köpa via webben, ringa, maila eller besöka Biljettservice på Jönköpings Teater.

Via webben

Du kan enkelt och smidigt köpa dina biljetter direkt här på webben. Gå in på föreställningen som du är intresserad av och klicka på knappen "Boka biljett". Här väljer du sedan vilken tid du vill se föreställningen (om den finns vid flera tillfällen), sittplats, garderob och om du vill äta i samband med föreställningen. Du betalar antingen med Swish, bankkort eller din internetbank. Biljetten skickas sedan till din mail och du väljer själv om du vill skriva ut eller visa upp den direkt i din telefon vid entrén.

Här hittar du alla aktuella föreställningar hos oss.

Telefon och mail

Önskar du hjälp med ditt biljettköp, förboka biljetter, vill boka rullstolsplats eller ledsagarbiljett hjälper vi dig gärna via telefon eller mejl. Dina förbokade biljetter hämtar du sedan ut och betalar på Biljettservice.

Biljettkassan

Du kan även köpa och hämta ut dina biljetter via kassan på Biljettservice på Jönköpings Teater.
Biljettservice är öppen efter överenskommelse samt i samband med föreställningar på Jönköpings Teater.

Telefon: 0771 - 21 13 00 måndagar kl. 09:30-16:30. Lunchstängt 12:00-13:00

Mail: info@jonkopingsteater.se

Varmt välkommen!

Falska biljetter

Var noga med var du köper din biljett. Biljettakuten och viagogo är aktörer som köper upp biljetter och säljer vidare med prispåslag. Tyvärr kan varken Destination Jönköping eller arrangörer förhindra detta, men uppmanar alla att köpa biljett direkt via vår hemsida jonkopingsteater.se alt. Tickster.

Återköp

En bokning kan ångras fram till dess att betalning har skett. Distansavtalslagens regler om ångerrätt gäller ej vid köp av evenemangsbiljetter. När betalning erlagts är kunden bunden av sitt köp. Köpt biljett återköpes inte. Vid inställt evenemang kommer, i normalfallet, biljetter att återköpas exklusive serviceavgift.